دل من گیر دو ابروی اباالفضله
دلمن گیر دو ابروی اباالفضله
جهتقبله نما سوی اباالفضله
مقامشبسه که حتی جبل الصبر هم
میگهبدجور عاشق روی اباالفضله
یلحیدر نسبی بَه چه علمداری
ازهمون بچگی جا کنج دلم داری
میگهزینب به حسین غصه نخور داداش
وقتیعباسو داری دیگه چی کم داری
دارهصیقل میده شمشیر یداللّه رو
برهزیر و رو کنه لشکر اَعدارو
همهتکبیر به لباشون دارن و میگن
زندهکردی دوباره نبرد مولارو
...ابوفاضل مددی جان ابوفاضل ...
مننمیگم آقاجون ارمنیا میگن
یهنگاهت به تموم دنیا می ارزه
هنوزمیدون نیومد رجز نخوند اما
لشکراز اسم اباالفضل داره میلرزه
رقصشمشیر تو مثل رزم باباته
تادعای مادرت فاطمه همراته
اِنقدهعاشقشی که توی میدون هم
صورترقیه روبروی چشماته
آخچه تکبیری میگه رقیه جان واست
میگههِی ماشاءالله به عموی باغیرت
میگهلا حول و لا قوة اِلا رو
دشمنهم زمین میفته بعدش از وحشت
...ابوفاضل مددی جان ابوفاضل ...
صاحبچرخ فلک مست اباالفضله
مُهرنوکری ما دست اباالفضله
توییکه فقط برام عالیجناب عشقی
عشقیکه واسه ما دلچسبه اباالفضله
کاشآقا قرارمون فقط همین باشه
وقتدیدارمون هم تو اربعین باشه
برگهی براتی خوبه که تو دستای
تک یلنام آور اُم البنین باشه
همهدردا رو با یک نگاه دوا کردی
گدایحسینو مثل پادشاه کردی
منبی دعوت که نیومدم توی هیئت
توخودت برا آقا منو جدا کردی
...ابوفاضل مددی جان ابوفاضل ...
عکست تو قاب چشممه...
ما را در سایت عکست تو قاب چشممه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 266 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05