ما گرفتار تو با روی سیاه آمده ایم
ماگرفتار تو با روی سیاه آمده ایم
ماپشیمان شده با کوه گناه آمده ایم
مابدین در نَه پی حشمت و جاه آمده ایم
ازبد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
درپناه تواَم حضرت جانان
علترزق و علت باران
منگرفتارت ای شَه خوبان
مندوسِت دارم حضرت سلطان
اسمتومیخونم آقا تو هر بلا یا امام رضا
توحرمت دارم من حس کربلا یا امام رضا
...یا امام رضا ، یا امام رضا ...
مابسوی حرمت این همه راه آمده ایم
خستهو پُر زِ گناه خدمت شاه آمده ایم
مابدین در نَه پی حشمت و جاه آمده ایم
ازبد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
درپناه تواَم عشق دیرینه
مرهمهاسمت درد و تسکینه
عشقمن آقا به خدا اینه
بردناسمت خیلی شیرینه
بادیدنت چیدم من این دلو جلو یا امام رضا
توحرمت دارم من حس کربلا یا امام رضا
...یا امام رضا ، یا امام رضا ...
مابه امید تو و گوشه نگاه آمده ایم
پُرزِ ظلمت شده ایم بسوی ماه آمده ایم
مابدین در نَه پی حشمت و جاه آمده ایم
ازبد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
درپناه تواَم بهترین دلدار
توییامید دل هر بیمار
وقتیمیشینم روبروت ارباب
بهخدا هستم تو بهشت انگار
عاشقپَر زدن رو گنبد طلا یا امام رضا
توحرمت دارم من حس کربلا یا امام رضا
...یا امام رضا ، یا امام رضا ...
عکست تو قاب چشممه...
ما را در سایت عکست تو قاب چشممه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 267 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05