برای صبح قیامت بس است نام علی
شعرخوانی – جلسه هفتگی 1394/03/27
برایصبح قیامت بس است نام علی
ورمز رفتن جنت فقط سلام علی
بهصبح روز قیامت بگو به صوت جلی
علیامام من است و منم غلام علی
بهحال سجده بیفتم به احترام علی
خوشادمی که بمیرم به زیر گام علی
بهگنبد و به ضریح و به حُرمت نجفش
علیامام من است و منم غلام علی
چه گویم و چه نگویممن از مرام علی
چه دانم و چه ندانممن از مقام علی
همیشه پیش قدوم توسجده می آرم
علیامام من است و منم غلام علی
مرا چه قدرت خواندنزِ احتشام علی
مرا چه قدرت گفتنبُود مرام علی
به درگهش به خداکمترم زِ مور اما
علیامام من است و منم غلام علی
عکست تو قاب چشممه...
ما را در سایت عکست تو قاب چشممه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 268 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 16:21