تحت لواء زینبم ، میریزه از کنج لبم
تک – جلسه هفتگی 1394/03/27
تحتلواء زینبم
میریزهاز کنج لبم
یاکربلا ، یا کربلا
جامبلا سر میکشم
سمتحرم پر میکشم
تاکربلا ، تا کربلا ، تا کربلا
اینروضه های هفتگیت
باشهیه هفته کربلا
ایندفعه باشه قسمتِ
هرکی نرفته کربلا
یا کربلا ، یا کربلا
... حسین وای ، حسینوای ...
من روسیاهم روسیاه
پس من کجا و خیمه گاه
آقای من ، آقای من
اما تویی نور چِشَم
آقا بذار جُونت بشم
دنیای من ، دنیای من، مولای من
خیلی بدم اما منو
باشه محشورم نکن
از خونه بیرون کن ولی
از پشت در دورم نکن
آقای من ، آقای من
... حسین وای ، حسینوای ...
تو حی و احیای من
اصلاً مسیحای منی
محیای من ، محیای من
گنجینه ی رحمت تویی
قال الحبیب جنت تویی
زیبای من ، رؤیای من ،محیای من
نور بهشتم روی تو
قربون پیشونیت برم
قربون بوی سیب اون
پیراهن خونیت برم
آقای من ، آقای من
... حسین وای ، حسینوای ...
عکست تو قاب چشممه...
ما را در سایت عکست تو قاب چشممه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 262 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت: 16:21