با کوه غم میرسم و باز خونتو در میزنم
واحد – شب 30صفرالمظفر 1390
هیئت بین الحرمین طهران
با کوه غم میرسم و بازخونتو در میزنم
کبوتری میشم آقا توو حرمتپَر میزنم
به پای پنجرت آقا دخیلمیبندم دوباره
تا هاتفی برای من برگ براتیبیاره
آقاجون درد منو شفا بده
آقاجون یه کم به من بها بده
آقاجون از تو چیزی کم نمیشه
آقاجون به من یه کربلا بده
... اباالحسن سلطان علیموسی الرضا ...
از توو حرم حس میکنم بوی گلنرگس میاد
وارد میشم دست به سینه ازطرف باب الجواد
آقا منو تحویل بگیر بازمگدا داره میاد
گوش بکنید ای زائرا صداینقاره میاد
آقاجون خوب میدونم خیلی بدم
آقاجون عاشق شهر مشهدم
آقاجون کسی رو جز تو ندارم
آقاجون کفتر جلد گنبدم
... اباالحسن سلطان علیموسی الرضا ...
روضه خوناتون میخونن رو خاکحجره افتادی
الهی که من بمیرم با کامتشنه جون دادی
هر پدری آرزوشه وقتی کهمیخواد بمیره
جوون رعناش بیاد و اونو تووآغوش بگیره
واویلا توو کربلا چه خبره
واویلا این اِرباً اِربااکبره
واویلا چی میبینم سرِ علی
واویلا روی پاهای پدره
... اباالحسن سلطان علیموسی الرضا ...
دانلود
هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان
عکست تو قاب چشممه...
ما را در سایت عکست تو قاب چشممه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: يکشنبه 12 شهريور 1402 ساعت: 22:35